Všeobecné obchodné podmienky
pre kúpu digitálnych služieb prostredníctvom internetového obchodu
http://www.jarmilaimre.sk/
Článok I
Úvodné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „VOP“) upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim prevádzkujúcim internetový obchod na doméne s názvom www.jarmilaimre.sk a kupujúcim/zákazníkom pri nakupovaní digitálnych služieb (produktu) prostredníctvom internetovej domény www.jarmilaimre.sk (ďalej aj ako „doména“).
- Predmetom predaja v internetovom obchode na doméne sú digitálne služby, a to rôzne online kurzy zamerané na poradenstvo v oblasti podnikania (ďalej ako „produkt“).
- Hlavnými vlastnosťami produktu sú: digitálny obsah predstavuje online kurzy a poradenstvo prístupné pre objednávateľa vo forme video kurzov, e-materiálov a video materiálov počas doby určenej v popise obsahu, pričom určené sú na poradenstvo v oblasti podnikania. Zameranie jednotlivých kurzov vyplýva z popisu zverejneného na webových stránkach.
- Údaje o funkčnosti digitálnej služby, kompatibilite a interoperabilite známe predávajúcemu: Na správne fungovanie digitálneho plnenia sa odporúča akýkoľvek mobilný telefón, notebook alebo tablet, ktorý má pripojenie k internetu a rýchlosť internetu minimálne 10 MB/s. V rámci softvéru je nutný internetový prehliadač, napríklad Google Chrome. Objednávateľ prehlasuje, že sa oboznámil so zoznamom podporovaných zariadení a softvéru. Obchodník neručí za doručiteľnosť a použiteľnosť digitálneho plnenia na zariadeniach a softvéroch, ktoré nie sú uvedené v zozname podporovaných zariadení a softvéru.
- Všetky vzťahy medzi kupujúcim/zákazníkom a predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákonom č. 105/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa, ak je kupujúci spotrebiteľom v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka, a v prípade, ak je kupujúcim obchodník podľa ust. § 52 ods. 3 Občianskeho zákonníka, riadia sa zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
- Pokiaľ je kupujúci obchodník, nepoužijú sa na vzájomné vzťahy predávajúceho a kupujúceho právne predpisy na ochranu spotrebiteľa, a ani ustanovenia týchto VOP, ktoré svojím účelom a charakterom slúžia na ochranu spotrebiteľa.
Článok II
Vymedzenie základných pojmov
- Prevádzkovateľom internetového obchodu na doméne je obchodná spoločnosť Regallia s. r. o., so sídlom Bajkalská 680/2, 949 01 Nitra, IČO: 52714098, DIČ: 2121131584, IČ DPH: SK2121131584, Zápis: Obchodný register Okresný súd Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 49815/N
(ďalej len „predávajúci“).
Predávajúci je platiteľom DPH.
Kontaktné údaje:
telefón: +421 917 400 058e-mail: podpora@jarmilaimre.sk
bankový účet IBAN: SK55 0900 0000 0051 6556 4069, vedený v Slovenskej sporiteľniOrgánom dozoru je: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj, Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1, Odbor výkonu dohľadu, tel. č. 037/772 02 16
-
Kupujúcim/zákazníkom je akákoľvek fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do právneho vzťahu s predávajúcim, pri kúpe digitálnych služieb prostredníctvom internetového obchodu na doméne.
- Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
- Digitálnou službou je služba, ktorá spotrebiteľovi umožňuje vytvárať, spracúvať alebo uchovávať údaje v digitálnej forme alebo mať k takýmto údajom prístup, alebo ktorá umožňuje výmenu alebo akúkoľvek interakciu údajov v digitálnej forme, ktoré nahrávajú alebo vytvárajú užívatelia služby, teda akékoľvek plnenie, ktoré je v ponuke internetového obchodu na doméne; popis služby je uvedený pri jednotlivých službách na doméne.
- Objednávka jednotlivých služieb sa realizuje prostredníctvom nákupných košíkov a následným vyplnením objednávkového formulára na doméne.
- Reklamáciou sa rozumie uplatnenie zodpovednosti za vady produktu.
Článok III
Registrácia a užívateľský účet
- Zákazník si prostredníctvom výberu produktov na doméne zvolí ním požadovaný produkt, ktorého bližšie špecifiká sú uvedené po kliknutí na uvedený produkt v jeho podrobnostiach. Po zakúpení produktu je zákazník povinný v lehote 7 dní uhradiť predajnú cenu, inak je predávajúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.
- Ihneď po úhrade predajnej ceny bude zákazníkovi sprístupnená členská sekcia kurzu s vlastným používateľským účtom, a to formou zaslania prístupových údajov na zákazníkom uvedenú emailovú adresu. Sprístupnením členskej sekcie sa rozumie dodanie produktu. Registráciu zákazníka robí administrátor webu a to na základe údajov vyplnených zákazníkom do registračného formulára. Po úspešnej registrácii môže zákazník vo svojom členskom rozhraní využívať, spravovať zakúpené produkty a získavať informácie o nich.
- Zákazník je povinný uvádzať pri registrácii a objednávaní tovaru pravdivé a správne údaje, ktoré sú predávajúcim považované za správne a úplné. Zákazník je povinný zmenu údajov uvedených v jeho užívateľskom účte oznamovať predávajúcemu v lehote bez zbytočného odkladu potom, ako taká zmena nastala.
- Prístup zákazníka k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Zákazník sa zaväzuje a je povinný zachovať mlčanlivosť o údajoch slúžiacich k prístupu do jeho užívateľského účtu. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za porušenie povinností zákazníka.
- Predávajúci si vyhradzuje právo bez náhrady zrušiť zákazníkovi užívateľský účet a to v prípade uplynutia času, na ktorý bol zriadený (trvanie /využitie kurzu), alebo v prípade, že užívateľský účet zákazníka je dlhšie ako jeden rok neaktívny alebo zákazník poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy, vrátane povinností vyplývajúcich z obchodných podmienok.
- Zákazník berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite. Prevádzka môže byť prerušená v dôsledku nutnej údržby hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, prípadne nutnou údržbou hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
Článok IV
Predajná cena a dodacie podmienky
- Predajné ceny jednotlivých produktov sú uvedené vrátane DPH pri každom jednotlivom produkte, ktorý sa nachádza v ponuke na internetovej doméne.
- Kupujúci môže využívať produkt po obdržaní prístupových údajov do užívateľského rozhrania.
- Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť ceny produktov tak, že nové ceny sa stávajú pre kupujúceho záväzné dňom ich zverejnenia. Takýto postup sa nevzťahuje na službu už kupujúcim objednanú.
- Cenu za produkt je možné uhradiť formou bankového prevodu na účet predávajúceho alebo prostredníctvom platobnej brány dostupnej na doméne.
- Pri platbe prevodom na bankový účet predávajúceho bude kupujúcemu zaslaná zálohová faktúra na jeho elektronickú adresu. Po jej uhradení bude vystavená riadna faktúra, ktorá bude kupujúcemu zaslaná rovnako elektronicky.
- Pokiaľ je kupujúci obchodníkom, (tzn. nie je spotrebiteľom) v prípade omeškania s úhradou kúpnej ceny vzniká predávajúcemu nárok na úhradu zmluvnej pokuty, ktorá je vo výške 0,5% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania, čím nie sú dotknuté nároky na odstúpenie od zmluvy.
Článok V
Právo na poskytnutie služby
- Zákazník nadobúda právo na využitie digitálnej služby – kurzu po úplnom zaplatení predajnej ceny v lehotách a termínoch uvedených pri podrobnostiach o konkrétnom kurze.
- Kúpna zmluva sa uzatvára prostredníctvom webového rozhrania zaslaním objednávky zákazníkom prostredníctvom vyplnenia objednávkového formulára. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je úplné a pravdivé vyplnenie údajov uvedených vo formulári, vyjadrenie súhlasu s VOP (zaškrtnutím príslušného políčka) a zaslanie objednávky kliknutím na tlačidlo „Objednávam s povinnosťou platby“.
- Predávajúci potvrdí prijatie objednávky formou zaslaného potvrdenia na elektronickú adresu uvedenú kupujúcim ihneď po prijatí objednávky.
- V prípade, ak kupujúci v lehotách uvedených v podrobnostiach o kurze nevyužije tento kurz alebo sa do užívateľského rozhrania neprihlási, nemá právo na vrátenie kúpnej ceny ani na odstúpenie od zmluvy nad rámec zákonnej lehoty.
Článok VI
Poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
- Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, pričom táto lehota sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
-
Spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatňuje nasledovne:
a) písomne na adrese sídla predávajúceho uvedenej v čl. II týchto VOP alebo
b) e-mailom na adrese podpora@jarmilaimre.sk - Spotrebiteľ je na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP oprávnený použiť formulár, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto VOP. V prípade, že spotrebiteľ svoje právo odstúpiť od zmluvy podľa bodu 1 tohto článku VOP uplatní, bude mu zrušený prístup do členskej sekcie kurzu. V prípade, ak už došlo k čiastočnému poskytnutiu digitálnej služby, zákazníkovi bude vrátená alikvotná časť predajnej ceny.
- Predávajúci v lehote do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia spotrebiteľa podľa bodu 1 tohto článku VOP vráti spotrebiteľovi platby, ktoré s odstúpením od zmluvy súvisia a ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci vráti spotrebiteľovi platbu podľa predchádzajúcej vety rovnakým spôsobom, aký bol použitý spotrebiteľom pri platbe za tovar, pokiaľ sa spotrebiteľ s predávajúcim nedohodnú inak.
- Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby;
b) poskytovanie digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. - Dôvody odstúpenia od zmluvy neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, pokiaľ je kupujúci obchodníkom alebo príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, pokiaľ je kupujúci spotrebiteľom.
Článok VII
Reklamačné podmienky a záruka
-
Pri využívaní služby je zákazník povinný skontrolovať:
- správnosť údajov zákazníka,
- dostupnosť členskej zóny kurzu,
- možnosť bezproblémového využívania digitálnej služby.
V prípade, že bol zákazníkovi dodaný produkt, ktorý si neobjednal, je zákazník povinný ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom kontaktovať predávajúceho.
V prípade, ak bol zákazníkovi dodaný produkt, ktorý javí známky nefunkčnosti, nekompatibility alebo iných zjavných vád, je zákazník povinný uviesť tieto skutočnosti pri reklamácii a bez zbytočného odkladu zaslať ju predávajúcemu a uplatňovať si nároky z vád. Neskoršie reklamácie vád, ktoré mal produkt pri prevzatá nebudú akceptované. -
Zákazník môže produkt reklamovať e-mailom na adrese: podpora@jarmilaimre.sk alebo poštou na adrese aktuálneho sídla predávajúceho uvedeného v týchto VOP. V reklamácii je zákazník povinný uviesť:
a) svoje identifikačné údaje,
b) údaje predávajúceho,
c) opis produktu, ktorý kupujúci reklamuje,
d) popis vady produktu a ako sa prejavuje,
e) číslo Objednávky, ktorej sa reklamácia týka a
f) čo zákazník žiada. - Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie spolu s uvedením lehoty, v ktorej predávajúci reklamáciu vybaví, doručiť zákazníkovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
- Záručná doba začína plynúť dňom, kedy kupujúci produkt prevzal, resp. mu bolo umožnené služby využívať. Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na produkte alebo návode k nemu pripojenom vyznačená dlhšia doba, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto doby. Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho spôsobom ďalej uvedeným.
Záruka sa nevzťahuje na nefunkčnosť produktu vzniknutú, okrem iného, najmä:
a) nekompatibilitou alebo interoperabilitou, na ktorú bol zákazník upozornený,
b) nesprávnym používaním alebo nesprávnymi údajmi, ktoré poskytol zákazník,
c) neoznámením zjavných vád pri prevzatí produktu,
d) po uplynutí záručnej doby. - Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má produkt pri prevzatí zákazníkom a tiež za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí produktu v záručnej dobe (záruka).
- Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu produktu, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Oznámenie určenia spôsobu vybavenia reklamácie je možné zo strany predávajúceho vykonať aj formou e-mailového oznámenia na e-mail, ktorý kupujúci uviedol pri registrácii. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Po márnom uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má zákazník, ktorým bol spotrebiteľ, právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.
- O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci zákazníka e-mailom alebo doporučeným listom. Ak kupujúcim, ktorý bol spotrebiteľ, reklamáciu produktu uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia Kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len „odborné posúdenie produktu“). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho, ktorým bol spotrebiteľ, vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
- Odborné posúdenie tovaru musí podľa zákona č. 250/2007 Z. z. obsahovať:
a) identifikáciu osoby, ktorá vykonáva odborné posúdenie,
b) presnú identifikáciu posudzovaného výrobku,
c) popis stavu výrobku,
d) výsledok posúdenia,
e) dátum vyhotovenia odborného posúdenia. - Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.
- Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľ, reklamáciu produktu uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia zmluvy a predávajúci ju zamietol, je povinný v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ predložiť produkt na odborné posúdenie. Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľ, produkt predloží na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci, ktorý je spotrebiteľ odborným posúdením od predávajúcim určenej osoby preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu produktu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia produktu záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný produkt za bezvadný. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa produkt mohol riadne užívať ako bez vady, má kupujúci právo na výmenu produktu alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci ako spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád produktu riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú aspoň tri vady a za opätovný výskyt vady vyskytnutie tej istej vady po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou produktu za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
- Pri uplatnení neoprávnenej reklamácie tovaru je kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľ, povinný uhradiť náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s jej vybavovaním.
Článok VIII
Poučenie spotrebiteľa o alternatívnom riešení sporu
- Účelom tohto článku VOP je informovať zákazníka, ktorý je spotrebiteľom, o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi predávajúcim a spotrebiteľom.
- Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
- Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 2 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
- Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami, t.j. medzi kupujúcim, ktorý je spotrebiteľ a predávajúcim.
- Príslušným orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, obrátiť alebo iný subjekt, ktorý sa nachádza v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR – http://www.mhsr.sk
- Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
- Spotrebiteľ môže spor medzi ním a predávajúcim riešiť aj prostredníctvom ODR platformy. Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme ODR alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Článok IX
Doručovanie
-
Korešpondencia súvisiaca s kúpnou zmluvou musí byť druhej zmluvnej strane doručená písomne, a to elektronickou poštou, osobne alebo doporučene prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb ( podľa voľby odosielateľa ). Kupujúcemu je doručovaná na adresu elektronickej pošty uvedenej v jeho užívateľskom účte, predávajúcemu je doručovaná na kontaktné údaje uvedené v ustanoveniach týchto obchodných podmienok.
-
Správa je doručená :
- V prípade doručovania elektronickou poštou okamihom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty: integrita správ zaslaných elektronickou poštou môže byť zaistená certifikátom,
- v prípade doručovania osobne či prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb prevzatím zásielky adresátom,- v prípade doručovania osobne či prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb tiež odmietnutím prevzatia zásielky,- v prípade doručovania prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb uplynutím lehoty 15 dní od uloženia zásielky a podania výzvy adresátovi k prevzatí uloženej zásielky, ak dôjde k uloženiu zásielky u prevádzkovateľa poštových služieb, a to i v prípade, že adresát o uložení nevedel.
Článok X
Záverečné ustanovenia
- Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky sú umiestnené na internetovej stránke www.jarmilaimre.sk.
- Všeobecné obchodné podmienky sa použijú v znení platnom v čase objednávky na všetky zmluvy uzatvorené medzi predávajúcim a kupujúcim, pričom tieto podmienky sú považované za neoddeliteľnú súčasť zmluvných vzťahov medzi zmluvnými stranami. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek jednostranne zmeniť, doplniť alebo upraviť tieto všeobecné obchodné podmienky, a to podľa vlastného uváženia. Na objednávky realizované pred zmenou obchodných podmienok sa vzťahujú pôvodné obchodné podmienky.
- Prílohou č. 1 týchto VOP je formulár na odstúpenie od zmluvy. Prílohou č. 2 týchto VOP je poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky sú účinné od 24.9.2025.